Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 30.06.2025 11:23. Дата останніх змін - 30.06.2025 11:36

Стіл офісний - Процедура в Dozorro

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-30-000312-a  
Внутрішній ID тендеру в ЦБД 9aedf4a365ec4bb1a8ebbcb7b2483cca  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (оголошує закупівлю)

Найменування організації Гос заказчик (Админ системы)  
Загальна очікувана вартість закупівлі 200`000.00 грн (без ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
30.06.25
Період уточнень
до 04.07.25
Період оскаржень
до 04.07.25
Період подання пропозицій
до 04.07.25
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Аукціон
04.07.25