Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 30.06.2025 11:23. Дата останніх змін - 30.06.2025 11:36

Стіл офісний - Вимоги/Скарги

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-30-000312-a  
Внутрішній ID тендеру в ЦБД 9aedf4a365ec4bb1a8ebbcb7b2483cca  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (оголошує закупівлю)

Найменування організації Гос заказчик (Админ системы)  
Загальна очікувана вартість закупівлі 200`000.00 грн (без ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі товари  
Закупівля оголошена
30.06.25
Період уточнень
до 04.07.25
Період оскаржень
до 04.07.25
Період подання пропозицій
до 04.07.25
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Аукціон
04.07.25
Наразі немає вимог/скарг від учасників