Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 05.05.2021 13:11. Дата останніх змін - 14.05.2021 13:43

Конкретна назва закупівлі:*

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-05-000060-a  
Внутрішній ID тендеру в ЦБД 9c34c70a97a24e9694c6bc91809b45cf  
Загальна очікувана вартість закупівлі
2`455.00 грн
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (оголошує закупівлю)

Найменування організації ДП "ПРОЗОРРО"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 2`455.00 грн (з ПДВ)  
Процедура закупівлі ?:tender method open_simple.defense  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за допомогою вартості життєвого циклу  
Вид предмету закупівлі товари  
Закупівля оголошена
05.05.21
Період уточнень
до 11.05.21
Період оскаржень
до 12.05.21
Період подання пропозицій
до 14.05.21
Торги не відбулися
14.05.21

Специфікація закупівлі

Лот №1. Конкретна назва закупівлі:*

Параметри торгів

Розмір бюджетного призначення або очікувана вартість 1`233.00 грн (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 12.33 грн  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія інша подія  
Опис вфіва  
Тип оплати Аванс  
Розмір оплати (Важливо! Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 1 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
1
Класифікація за ДК 021-2015 (CPV): 03000000-1 - Сільськогосподарська, фермерська продукція, продукція рибальства, лісівництва та супутня продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (обов'язково до заповнення): 15.07.2021
Кількість: 1 аркуш

Лот №2. 1

Параметри торгів

Розмір бюджетного призначення або очікувана вартість 1`222.00 грн (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 12.22 грн  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія інша подія  
Опис віффі  
Тип оплати Аванс  
Розмір оплати (Важливо! Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 1 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
2
Класифікація за ДК 021-2015 (CPV): 03000000-1 - Сільськогосподарська, фермерська продукція, продукція рибальства, лісівництва та супутня продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (обов'язково до заповнення): 14.07.2021
Кількість: 2 банка

?:tender item config

Опис характеристик

Витрати, пов’язані з користуванням
Для розрахунку витрат, пов’язаних з користуванням, замовник визначає у тендерній документації одиницю виміру життєвого циклу та зазначає вартість споживання електроенергії та інших ресурсів (наприклад поточні ціни на бензин або дані від Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг щодо вартості електроенергії, тощо)
Критерій відноситься до лоту Конкретна назва закупівлі:*
Інформація для ознайомлення Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасником процедури закупівлі надається інформація щодо
Витрати в частині споживання ресурсу під час користування предметом закупівлі протягом визначеного замовником періоду оцінки життєвого циклу
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.05.2021
Витрати, пов’язані з користуванням
Для розрахунку витрат, пов’язаних з користуванням, замовник визначає у тендерній документації одиницю виміру життєвого циклу та зазначає вартість споживання електроенергії та інших ресурсів (наприклад поточні ціни на бензин або дані від Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг щодо вартості електроенергії, тощо)
Критерій відноситься до лоту 1
Інформація для ознайомлення Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасником процедури закупівлі надається інформація щодо
Витрати в частині споживання ресурсу під час користування предметом закупівлі протягом визначеного замовником періоду оцінки життєвого циклу
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.05.2021
Витрати, пов’язані з обслуговуванням
Для розрахунку витрат, пов’язаних з обслуговуванням, замовник у тендерній документації серед переліку інформації, що надає учасник, може запитати інформацію щодо вартості обслуговування, ремонту та/або заміни складових предмета закупівлі за одиницю виміру життєвого циклу, а також документи від виробника про характеристики предмета закупівлі
Критерій відноситься до лоту Конкретна назва закупівлі:*
Інформація для ознайомлення Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасником процедури закупівлі надається інформація щодо
Витрати пов’язані з обслуговуванням предмета закупівлі протягом визначеного замовником періоду оцінки життєвого циклу
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.05.2021
Витрати, пов’язані з завершенням користування
Для розрахунку витрат, пов’язаних з завершенням користування, замовник у тендерній документації серед переліку інформації, що надає учасник процедури закупівлі, може запитати інформацію щодо вартості демонтажу, утилізації, переробки та інших витрат
Критерій відноситься до лоту Конкретна назва закупівлі:*
Інформація для ознайомлення Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасником процедури закупівлі надається інформація щодо
Витрати пов’язані з завершенням користування предмета закупівлі
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.05.2021
Витрати, пов’язані з захистом навколишнього середовища
Замовник додатково для розрахунку вартості життєвого циклу може використовувати параметри витрат, пов’язаних з захистом навколишнього середовища (вартість екологічних витрат)
Критерій відноситься до лоту Конкретна назва закупівлі:*
Інформація для ознайомлення Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасником процедури закупівлі надається інформація щодо
Витрати, пов’язані з захистом навколишнього середовища протягом визначеного замовником періоду оцінки життєвого циклу
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.05.2021

Дати та строки

Завершення періоду уточнень 11.05.2021 13:23  
Початок періоду прийому пропозицій 05.05.2021 13:11  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 14.05.2021 13:23  

Закупівельник (оголошує закупівлю)

Найменування організації ДП "ПРОЗОРРО"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 02426097  
Юридична адреса 01601, Україна, Київська область, м.Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО-КУДРЯВСЬКА буд. 22