Процедура закупівлі оголошена 05.05.2021 13:11. Дата останніх змін - 14.05.2021 13:43
Конкретна назва закупівлі:*
Ідентифікатор закупівлі | UA-2021-05-05-000060-a | |
Внутрішній ID тендеру в ЦБД | 9c34c70a97a24e9694c6bc91809b45cf |
Загальна очікувана вартість закупівлі
2`455.00 грн
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (оголошує закупівлю)
Найменування організації | ДП "ПРОЗОРРО" | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 2`455.00 грн (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | ?:tender method open_simple.defense | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за допомогою вартості життєвого циклу | |
Вид предмету закупівлі | товари |
Закупівля оголошена
05.05.21
Період уточнень
до 11.05.21
Період оскаржень
до 12.05.21
Період подання пропозицій
до 14.05.21
Торги не відбулися
14.05.21
Специфікація закупівлі
Лот №1. Конкретна назва закупівлі:*
Параметри торгів
Розмір бюджетного призначення або очікувана вартість | 1`233.00 грн (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 12.33 грн | |
Дата початку аукціону за лотом | очікується |
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | інша подія | |
Опис | вфіва | |
Тип оплати | Аванс | |
Розмір оплати (Важливо! Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 1 банківські дні |
Специфікація закупівлі
1) |
1
Класифікація за ДК 021-2015 (CPV): 03000000-1 - Сільськогосподарська, фермерська продукція, продукція рибальства, лісівництва та супутня продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (обов'язково до заповнення): 15.07.2021
|
Кількість: 1 аркуш
|
Лот №2. 1
Параметри торгів
Розмір бюджетного призначення або очікувана вартість | 1`222.00 грн (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 12.22 грн | |
Дата початку аукціону за лотом | очікується |
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | інша подія | |
Опис | віффі | |
Тип оплати | Аванс | |
Розмір оплати (Важливо! Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 1 банківські дні |
Специфікація закупівлі
1) |
2
Класифікація за ДК 021-2015 (CPV): 03000000-1 - Сільськогосподарська, фермерська продукція, продукція рибальства, лісівництва та супутня продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (обов'язково до заповнення): 14.07.2021
|
Кількість: 2 банка
|
?:tender item config
Опис характеристик
Витрати, пов’язані з користуванням
Для розрахунку витрат, пов’язаних з користуванням, замовник визначає у тендерній документації одиницю виміру життєвого циклу та зазначає вартість споживання електроенергії та інших ресурсів (наприклад поточні ціни на бензин або дані від Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг щодо вартості електроенергії, тощо)
Посилання на законодавство
Учасником процедури закупівлі надається інформація щодо
Витрати в частині споживання ресурсу під час користування предметом закупівлі протягом визначеного замовником періоду оцінки життєвого циклу
|
Витрати, пов’язані з користуванням
Для розрахунку витрат, пов’язаних з користуванням, замовник визначає у тендерній документації одиницю виміру життєвого циклу та зазначає вартість споживання електроенергії та інших ресурсів (наприклад поточні ціни на бензин або дані від Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг щодо вартості електроенергії, тощо)
Посилання на законодавство
Учасником процедури закупівлі надається інформація щодо
Витрати в частині споживання ресурсу під час користування предметом закупівлі протягом визначеного замовником періоду оцінки життєвого циклу
|
Витрати, пов’язані з обслуговуванням
Для розрахунку витрат, пов’язаних з обслуговуванням, замовник у тендерній документації серед переліку інформації, що надає учасник, може запитати інформацію щодо вартості обслуговування, ремонту та/або заміни складових предмета закупівлі за одиницю виміру життєвого циклу, а також документи від виробника про характеристики предмета закупівлі
Посилання на законодавство
Учасником процедури закупівлі надається інформація щодо
Витрати пов’язані з обслуговуванням предмета закупівлі протягом визначеного замовником періоду оцінки життєвого циклу
|
Витрати, пов’язані з завершенням користування
Для розрахунку витрат, пов’язаних з завершенням користування, замовник у тендерній документації серед переліку інформації, що надає учасник процедури закупівлі, може запитати інформацію щодо вартості демонтажу, утилізації, переробки та інших витрат
Посилання на законодавство
Учасником процедури закупівлі надається інформація щодо
Витрати пов’язані з завершенням користування предмета закупівлі
|
Витрати, пов’язані з захистом навколишнього середовища
Замовник додатково для розрахунку вартості життєвого циклу може використовувати параметри витрат, пов’язаних з захистом навколишнього середовища (вартість екологічних витрат)
Посилання на законодавство
Учасником процедури закупівлі надається інформація щодо
Витрати, пов’язані з захистом навколишнього середовища протягом визначеного замовником періоду оцінки життєвого циклу
|
Дати та строки
Завершення періоду уточнень | 11.05.2021 13:23 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 05.05.2021 13:11 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 14.05.2021 13:23 |
Закупівельник (оголошує закупівлю)
Найменування організації | ДП "ПРОЗОРРО" |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 02426097 |
Юридична адреса | 01601, Україна, Київська область, м.Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО-КУДРЯВСЬКА буд. 22 |