Процедура закупівлі оголошена 11.06.2025 15:51. Дата останніх змін - 11.06.2025 15:51
Папір офісний, форматний
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-06-11-000613-a | |
Внутрішній ID тендеру в ЦБД | be396f2ef7124f78bb7eda6e7cd3292c |
Розмір бюджетного призначення або очікувана вартість
1`300.00 грн
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (оголошує закупівлю)
Найменування організації | Державна установа | |
Розмір бюджетного призначення або очікувана вартість | 1`300.00 грн (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит ціни пропозиції | |
Вид предмету закупівлі | товари |
Закупівля оголошена
11.06.25
Період подання пропозицій
до 30.06.25
Залишилось 16 днів Поспішайте взяти участь!
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | виконання робіт | |
Тип оплати | Післяоплата | |
Розмір оплати (Важливо! Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 2 робочі дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Папір офісний, форматний
Класифікація за ДК 021-2015 (CPV): 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (обов'язково до заповнення): 30.06.2025
|
Кількість: 1.2 пачка
|
Тендерна документація
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.06.2025 15:51
Версія документу від: 11.06.2025 15:51
ID: fc67e33aa64e4b17b6204e700e5bc3e2
|
?:tender item config
?:hasAuction | ?:config no | |
?:minBidsNumber | 1 | |
?:hasAwardingOrder | ?:config yes | |
?:hasValueRestriction | ?:config yes | |
?:valueCurrencyEquality | ?:config yes | |
?:hasPrequalification | ?:config no | |
?:hasPreSelectionAgreement | ?:config yes | |
?:hasTenderComplaints | ?:config no | |
?:hasAwardComplaints | ?:config no | |
?:hasCancellationComplaints | ?:config no | |
?:restricted | ?:config no | |
?:hasValueEstimation | ?:config yes | |
?:hasQualificationComplaints | ?:config no | |
?:tenderComplainRegulation | 0 | |
?:qualificationComplainDuration | 0 | |
?:awardComplainDuration | 0 | |
?:cancellationComplainDuration | 0 | |
?:clarificationUntilDuration | 0 | |
?:qualificationDuration | 0 |
Опис характеристик
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Посилання на законодавство
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю опис вимоги як точного значення: 3 відсоток
Прийнятні докази:
Документ:. опис договору
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на опис вимоги як точного значення: 3 день
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
назва іншої вимоги опис вимоги як точного значення: Так
Прийнятні докази:
Документ:. опис іншої вимоги
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю опис вимоги як точного значення: 1 відсоток
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на опис вимоги як точного значення: 1 день
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Щільність паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 45 - 400 грам на квадратний метр
|
Дати та строки
Дата публікації чернетки | 11.06.2025 15:51 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 11.06.2025 15:51 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 30.06.2025 15:49 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (оголошує закупівлю)
Найменування організації | Державна установа |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 55555555 |
Юридична адреса | 12345, Україна, м. Київ, місто Київ, Харківське шосе, 201-203 |