Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 11.06.2025 15:51. Дата останніх змін - 11.06.2025 15:51

Папір офісний, форматний

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-11-000613-a  
Внутрішній ID тендеру в ЦБД be396f2ef7124f78bb7eda6e7cd3292c  
Розмір бюджетного призначення або очікувана вартість
1`300.00 грн
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (оголошує закупівлю)

Найменування організації Державна установа  
Розмір бюджетного призначення або очікувана вартість 1`300.00 грн (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит ціни пропозиції  
Вид предмету закупівлі товари  
Закупівля оголошена
11.06.25
Період подання пропозицій
до 30.06.25
Залишилось 16 днів Поспішайте взяти участь!

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія виконання робіт  
Тип оплати Післяоплата  
Розмір оплати (Важливо! Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 2 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Папір офісний, форматний
Класифікація за ДК 021-2015 (CPV): 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (обов'язково до заповнення): 30.06.2025
Кількість: 1.2 пачка

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.06.2025 15:51
Версія документу від: 11.06.2025 15:51
ID: fc67e33aa64e4b17b6204e700e5bc3e2

?:tender item config

?:hasAuction ?:config no  
?:minBidsNumber 1  
?:hasAwardingOrder ?:config yes  
?:hasValueRestriction ?:config yes  
?:valueCurrencyEquality ?:config yes  
?:hasPrequalification ?:config no  
?:hasPreSelectionAgreement ?:config yes  
?:hasTenderComplaints ?:config no  
?:hasAwardComplaints ?:config no  
?:hasCancellationComplaints ?:config no  
?:restricted ?:config no  
?:hasValueEstimation ?:config yes  
?:hasQualificationComplaints ?:config no  
?:tenderComplainRegulation 0  
?:qualificationComplainDuration 0  
?:awardComplainDuration 0  
?:cancellationComplainDuration 0  
?:clarificationUntilDuration 0  
?:qualificationDuration 0  

Опис характеристик

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення Критерій відноситься до переможця процедури
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю опис вимоги як точного значення: 3 відсоток
Прийнятні докази:
Документ:. опис договору
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 11.06.2025
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на опис вимоги як точного значення: 3 день
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 11.06.2025
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
назва іншої вимоги опис вимоги як точного значення: Так
Прийнятні докази:
Документ:. опис іншої вимоги
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 11.06.2025
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю опис вимоги як точного значення: 1 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 11.06.2025
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на опис вимоги як точного значення: 1 день
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 11.06.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Папір офісний, форматний
Інформація для ознайомлення Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Щільність паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 45 - 400 грам на квадратний метр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 11.06.2025

Дати та строки

Дата публікації чернетки 11.06.2025 15:51  
Початок періоду прийому пропозицій 11.06.2025 15:51  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 30.06.2025 15:49  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (оголошує закупівлю)

Найменування організації Державна установа  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 55555555  
Юридична адреса 12345, Україна, м. Київ, місто Київ, Харківське шосе, 201-203