Процедура закупівлі оголошена 03.06.2025 14:24. Дата останніх змін - 03.06.2025 14:24
Папір офісний, форматний
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-06-03-000707-a | |
Внутрішній ID тендеру в ЦБД | d8496b5f9ffd44f39765b3168e0f6734 |
Розмір бюджетного призначення або очікувана вартість
1`111.00 грн
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (оголошує закупівлю)
Найменування організації | Державна установа | |
Розмір бюджетного призначення або очікувана вартість | 1`111.00 грн (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит ціни пропозиції | |
Вид предмету закупівлі | товари |
Закупівля оголошена
03.06.25
Період подання пропозицій
до 30.06.25
Залишилось 13 днів Поспішайте взяти участь!
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | поставка товару | |
Тип оплати | Аванс | |
Розмір оплати (Важливо! Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 2 робочі дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Папір офісний, форматний
Класифікація за ДК 021-2015 (CPV): 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (обов'язково до заповнення): 30.06.2025
|
Кількість: 1 пачка
|
Тендерна документація
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.06.2025 14:24
Версія документу від: 03.06.2025 14:24
ID: f3db5a24017e4c3da237bab2febeaa19
|
?:tender item config
?:hasAuction | ?:config no | |
?:minBidsNumber | 1 | |
?:hasAwardingOrder | ?:config yes | |
?:hasValueRestriction | ?:config yes | |
?:valueCurrencyEquality | ?:config yes | |
?:hasPrequalification | ?:config no | |
?:hasPreSelectionAgreement | ?:config yes | |
?:hasTenderComplaints | ?:config no | |
?:hasAwardComplaints | ?:config no | |
?:hasCancellationComplaints | ?:config no | |
?:restricted | ?:config no | |
?:hasValueEstimation | ?:config yes | |
?:hasQualificationComplaints | ?:config no | |
?:tenderComplainRegulation | 0 | |
?:qualificationComplainDuration | 0 | |
?:awardComplainDuration | 0 | |
?:cancellationComplainDuration | 0 | |
?:clarificationUntilDuration | 0 | |
?:qualificationDuration | 0 |
Опис характеристик
Вимоги до товару та учасника закупівлі, що проводиться в рамках проєкту Ukraine Facility
Замовники зобов’язані здійснювати закупівлі товарів, робіт і послуг, які здійснюються в рамках виконання заходів Плану України, схваленого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 р. No 244 (Офіційний вісник України, 2024 р., No 32, ст. 2035), з урахуванням положень, визначених цим розділом особливостей, незалежно від вартості таких закупівель
Підтверджується, що
Фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівлях, незалежно від вартості таких закупівель, товарів, робіт і послуг в рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації інструменту Ukraine Facility, на рівних умовах, крім випадків, передбачених пунктами 85 та 86 цих Особливостей, за умови, що вони зареєстровані у прийнятних країнах опис вимоги як точного значення: Так
Прийнятні докази:
Документ:.
Усі товари, товари та/або матеріальні ресурси в складі закупівель робіт і послуг, незалежно від їх вартості, у рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації інструменту Ukraine Facility, повинні походити з прийнятних країн опис вимоги як точного значення: Так
Прийнятні докази:
Документ:.
Спроможності суб’єкта господарювання можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи послуг за умови, що такий суб’єкт господарювання зареєстрований у прийнятних країнах опис вимоги як точного значення: Так
Прийнятні докази:
Документ:.
Учасник процедури закупівлі особисто або його кінцевий бенефіціарний власник, його член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що не знаходиться у санкційному списку Європейського Союзу опис вимоги як точного значення: Так
Прийнятні докази:
Документ:.
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Щільність паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 80 - 80 грам на квадратний метр
Білизна CIE ?:tender criteria requirement min_maxValue: 161 - 161 відсоток
Товщина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 108 - 108 мікрометр
Непрозорість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 94 - 94 відсоток
Кількість аркушів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 500 - 500 штука
Бренд: 360 three sixty
Формат: a4 (210х297 мм)
Колір: білий
|
Дати та строки
Дата публікації чернетки | 03.06.2025 14:24 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 03.06.2025 14:24 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 30.06.2025 14:22 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (оголошує закупівлю)
Найменування організації | Державна установа |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 55555555 |
Юридична адреса | 12345, Україна, м. Київ, місто Київ, Харківське шосе, 201-203 |
Фінансування закупівлі
Найменування організації | Ukraine facility |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | XM-DAC:55000 |
Юридична адреса | 1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175 |