Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 17.07.2023 11:57. Дата останніх змін - 23.08.2023 10:35

Закупівля модулів пам’яті для серверного обладнання - Вимоги/Скарги

Ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-17-004168-a  
Внутрішній ID тендеру в ЦБД 2ab4af38bdd04712afd399d359801603  
Загальна очікувана вартість закупівлі
638`400.00 грн
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (оголошує закупівлю)

Найменування організації Державне підприємство "Мультимедійна платформа іномовлення України"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 638`400.00 грн (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі товари  
Закупівля оголошена
17.07.23
Період уточнень
до 22.07.23
Період оскаржень
до 22.07.23
Період подання пропозицій
до 25.07.23
Аукціон
25.07.23
Кваліфікація
з 25.07.23
Пропозиції розглянуті
з 22.08.23
21.07.2023, 12:39. ID: UA-2023-07-17-004168-a.c1
Вимога щодо Замовника за роз'ясненнями
внести зміни
В документації є вимога

12) Для належного надання консультаційної, технічної та гарантійної підтримки, та забезпечення прозорості процесу обміну повідомленнями та фіксації інцидентів, виконавець повинен мати розгорнуту Сервісну службу управління сервісними інцидентами – «Сервіс Деск». Сервісна Служба «Сервіс Деск» повинна забезпечувати реєстрацію сервісних інцидентів із зазначенням дати та часу, ID користувача представника Замовника, типу терміновості виконання сервісної заявки та інше. Також Сервісна Служба повинна забезпечувати ведення інформації про хід обробки гарантійних заявок Замовника, та мати можливість підвищення пріоритету їх виконання. Сервісна Служба повинна бути належним чином налаштована та підтримуватися кваліфікованим персоналом; 6. Для підтвердження наявності Сервісної служби «Сервіс Деск» виконавець надає у складі Пропозиції довідку про наявність Сервісної Служби та посилання на веб сторінку де розташована Сервісна Служба. Виконавець повинен забезпечити можливість тестування Сервісної Служби представником Замовника та надає у складі пропозиції детальний опис роботи системи, тестовий логін та пароль доступу до системи, з метою можливості перевірки замовником працездатності сервісної служби виконавця.

Ця вимога не передбачена законодавством для можливих учасників

Відповідно до закону

Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників

Дуже мало компаній мають таку систему, таким чином ця вимога обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації більшості учасників, в тому числі і нашої компанії



1. Прохання пояснити відповідно до якого пункту закону ви це вимагаєте (посилання на статтю закону і пункт/підпункт закону), який надає вам можливість встановлювати таку вимогу до учасників.

В ст.16 такі вимоги відсутні і ми не бачимо законих підтав наявності такої вимоги в документації

2. У разі не надання посилання на статтю закону і пункт/підпункт закону прохання видалити цю вимогу, тому що вона порушує закон
Враховуючи, що ДП «МПІУ» є підприємством критичної інформаційної інфраструктури, Підприємством формуються вимоги до постачальників товарів та послуг з урахуванням ризиків які виникли під час повномасштабного нападу росії на Україну, які направлені на забезпечення максимальної стабільності функціонування інфраструктури ДП «МПІУ».
Оскільки інфраструктура підприємства перебуває під постійним тиском протиправних груп (кіберзлочинців) у сфері інформаційних технологій, для точної фіксації звернень, результатів та хід реагування щодо інцидентів пов’язаних с функціонуванням інформаційної інфраструктури Підприємства, та, у випадку наявності інцидентів, для точного інформування всіх залучених органів (керуючі, контролюючі та органи розслідування) вимога наявності системи (технології) фіксації перебігу інцидентів є обов’язковою.
Відповідно до статті 22 частини 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до вище наведеного наявність системи (технології) управління сервісними інцидентами є необхідністю для підприємства критичної інформаційної інфраструктури та не є критерієм що дискримінує учасників торгів.
Відповідь замовника: 24.07.2023 11:05
Тип відповіді: Відхилено
Відхилена