Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Announced: 11.08.2023 16:48. Last modified: 23.08.2023 10:35

Капітальний ремонт захисних споруд цивільного захисту Моршинського ліцею імені Константина Малецького Моршинської міської ради -

Tender ID UA-2023-08-11-010749-a  
ID ec44addaefe145f8bbbb33b4e9fccd1b  
The total budget for procurement
2`324`569.00 UAH
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation

Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування( зі змінами).

Organizer of procurement

Official name Моршинський ліцей імені Константина Малецького Моршинської міської ради  
The total budget for procurement 2`324`569.00 UAH (VAT included)  
Purchase procedure ?:tender method open_aboveThreshold  
?:tender awardCriteria ?:tender awardCriteria lowestCost  
Announced
11.08.23
Clarification
till 16.08.23
Complaint period
till 16.08.23
Bid apply
till 19.08.23
Qualification
from 19.08.23
Offers considered
from 21.08.23
14.08.2023, 13:12
Дискримінаційна вимога
A question concerning purchase subject
Вимагаємо видалити вимогу з відвідування об"єкту зі складанням акту обстеження, який має бути підписаний учасником та замовником, оскільки відвідування об"єкту жодним чином не може вплинути на ефективність підготовки тендерної пропозиції. Усі необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі прописано Замовником у технічній специфікації, що виконана у відповідності до проектно – кошторисної документації, тому учасники підготують свої пропозиції чітко, відповідно до зазначеної технічної специфікації. Отже, враховуючи правильність технічної специфікації Замовника і законність при визначенні переможців, не буде створено умов для помилок, чи корегування ціни після укладення договору. Додатково нагадуємо, що дана вимога НЕОДНОРАЗОВО була визнана, як незаконна та дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення від 13.12.2019 №18550, рішення від 13.05.2020 № 9264, рішення від 29.05.2020 № 10669, рішення від 06.09.2022 №5702, рішення від 29.04.2022 № 4172, рішення від 22.02.2022 № 3635, рішення від 27.02.2023 № 2273). Також інформуємо, що враховуючи, те, що Замовник має намір поставити учасників в залежність від себе, тобто може не підписати звіт (акт) огляду, то у закупівлі прийме участь лише один учасник, з максимальною ціною. А тому дії уповноваженої особи Замовника можна буде кваліфікувати, як вчинення ЗЛОЧИНУ передбаченого: - частиною 4 статті 191 КК України (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем В ПЕРІОД ДІЇ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ); - статтею 210 КК України (нецільове використання бюджетних коштів, здійсненню видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням). Також така вимога має ознаки антиконкурентних узгоджених дій, відповідно до ч. 1 ст. 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції». А тому ВИМАГАЄМО усунути вимогу з відвідування об"єкту з наданням акту обстеження в складі пропозиції. В іншому випадку ми будемо змушені звертатися до АМКУ, а також до Держаудитслужби.
Customer answer (Reply registered15.08.2023, 17:35)
Шановний учаснику! Дякуємо за запитання!
Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту, обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Тендерної документації.