Announced: 17.07.2023 11:57. Last modified: 23.08.2023 10:35
Закупівля модулів пам’яті для серверного обладнання -
Tender ID | UA-2023-07-17-004168-a | |
ID | 2ab4af38bdd04712afd399d359801603 |
The total budget for procurement
638`400.00 UAH
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation
Organizer of procurement
Official name | The International broadcasting multimedia platform of Ukraine | |
The total budget for procurement | 638`400.00 UAH (VAT included) | |
Purchase procedure | ?:tender method open_aboveThreshold | |
?:tender awardCriteria | ?:tender awardCriteria lowestCost |
Announced
17.07.23
Clarification
till 22.07.23
Complaint period
till 22.07.23
Bid apply
till 25.07.23
Auction
25.07.23
Qualification
from 25.07.23
Offers considered
from 22.08.23
19.07.2023, 12:43
внести зміни
A question concerning purchase subject
В документаціє є вимога
Запропонований товар повинен бути виробленим не раніше 2022 року та не бути таким, що вживався та експлуатувався;
Ми звичайно не заперечуємо, що модулі не будуть таким, що вживався та експлуатувався
А ось рік виробництва не раніше 2022 року треба змінити як мінімум на 2021, а краще на 2020 або взагалі прибрати цю вимогу
Тому що Hynix DDR4 32GB/2666 ECC REG Server (HMA84GR7AFR4N-VK) 100% вироблялись раніше 2022р, скоріш за все приблизно у 2019р.
Крім цього ваші сервери 2021р.
І взагалі для пам'яті рік виробництва доволі сумнівне питання, головне щоб вона була нова, сумісна з сервером і з гарантією.
Запропонований товар повинен бути виробленим не раніше 2022 року та не бути таким, що вживався та експлуатувався;
Ми звичайно не заперечуємо, що модулі не будуть таким, що вживався та експлуатувався
А ось рік виробництва не раніше 2022 року треба змінити як мінімум на 2021, а краще на 2020 або взагалі прибрати цю вимогу
Тому що Hynix DDR4 32GB/2666 ECC REG Server (HMA84GR7AFR4N-VK) 100% вироблялись раніше 2022р, скоріш за все приблизно у 2019р.
Крім цього ваші сервери 2021р.
І взагалі для пам'яті рік виробництва доволі сумнівне питання, головне щоб вона була нова, сумісна з сервером і з гарантією.
Customer answer (Reply registered20.07.2023, 13:49)
Доброго дня, враховуючи потреби Підприємства, саме ці характеристики необхідні для виконання поставлених цілей. Учасник має право запропонувати любий інший аналог з характеристиками відповідно до ТЗ.
21.07.2023, 13:59
порушення
A question concerning purchase subject
Шановний Замовник!
В документації є вимога
12) Для належного надання консультаційної, технічної та гарантійної підтримки, та забезпечення прозорості процесу обміну повідомленнями та фіксації інцидентів, виконавець повинен мати розгорнуту Сервісну службу управління сервісними інцидентами – «Сервіс Деск». Сервісна Служба «Сервіс Деск» повинна забезпечувати реєстрацію сервісних інцидентів із зазначенням дати та часу, ID користувача представника Замовника, типу терміновості виконання сервісної заявки та інше. Також Сервісна Служба повинна забезпечувати ведення інформації про хід обробки гарантійних заявок Замовника, та мати можливість підвищення пріоритету їх виконання. Сервісна Служба повинна бути належним чином налаштована та підтримуватися кваліфікованим персоналом; 6. Для підтвердження наявності Сервісної служби «Сервіс Деск» виконавець надає у складі Пропозиції довідку про наявність Сервісної Служби та посилання на веб сторінку де розташована Сервісна Служба. Виконавець повинен забезпечити можливість тестування Сервісної Служби представником Замовника та надає у складі пропозиції детальний опис роботи системи, тестовий логін та пароль доступу до системи, з метою можливості перевірки замовником працездатності сервісної служби виконавця.
Повідомляємо вам, що ця вимога порушує закон.
Ця вимога спрямована саме до відповідності можливого учасника, і немає відношення до технічних характеристик предмета закупівлі.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон)та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються у значенні, наведеному у Законі.
Відповідно до п.28 Особливостей
28. Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
В ст.22 закону є вичерпний перелік вимог, які можуть бути зазначені в тендерній документації.
Ця вимога не відноситься до кваліфікаційних вимог ст.16 закону
Також ця вимога не відповідає жодному з пунктів можливих технічних вимог ст.22
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
5) кількість товару та місце його поставки;
6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
Предметом закупівлі є постачання товару Код ДК 021:2015 30230000-0: Комп’ютерне обладнання (Модулі пам’яті для серверного обладнання)
І ця вимога не відповідає жодному пункту Стаття 23. Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності.
По суті ця вимога - це пряме порушення закону ст.5 закону
Вимагаємо видалити цю вимогу з документації
В документації є вимога
12) Для належного надання консультаційної, технічної та гарантійної підтримки, та забезпечення прозорості процесу обміну повідомленнями та фіксації інцидентів, виконавець повинен мати розгорнуту Сервісну службу управління сервісними інцидентами – «Сервіс Деск». Сервісна Служба «Сервіс Деск» повинна забезпечувати реєстрацію сервісних інцидентів із зазначенням дати та часу, ID користувача представника Замовника, типу терміновості виконання сервісної заявки та інше. Також Сервісна Служба повинна забезпечувати ведення інформації про хід обробки гарантійних заявок Замовника, та мати можливість підвищення пріоритету їх виконання. Сервісна Служба повинна бути належним чином налаштована та підтримуватися кваліфікованим персоналом; 6. Для підтвердження наявності Сервісної служби «Сервіс Деск» виконавець надає у складі Пропозиції довідку про наявність Сервісної Служби та посилання на веб сторінку де розташована Сервісна Служба. Виконавець повинен забезпечити можливість тестування Сервісної Служби представником Замовника та надає у складі пропозиції детальний опис роботи системи, тестовий логін та пароль доступу до системи, з метою можливості перевірки замовником працездатності сервісної служби виконавця.
Повідомляємо вам, що ця вимога порушує закон.
Ця вимога спрямована саме до відповідності можливого учасника, і немає відношення до технічних характеристик предмета закупівлі.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон)та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються у значенні, наведеному у Законі.
Відповідно до п.28 Особливостей
28. Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
В ст.22 закону є вичерпний перелік вимог, які можуть бути зазначені в тендерній документації.
Ця вимога не відноситься до кваліфікаційних вимог ст.16 закону
Також ця вимога не відповідає жодному з пунктів можливих технічних вимог ст.22
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
5) кількість товару та місце його поставки;
6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
Предметом закупівлі є постачання товару Код ДК 021:2015 30230000-0: Комп’ютерне обладнання (Модулі пам’яті для серверного обладнання)
І ця вимога не відповідає жодному пункту Стаття 23. Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності.
По суті ця вимога - це пряме порушення закону ст.5 закону
Вимагаємо видалити цю вимогу з документації
Customer answer (Reply registered24.07.2023, 11:05)
Враховуючи, що ДП «МПІУ» є підприємством критичної інформаційної інфраструктури, Підприємством формуються вимоги до постачальників товарів та послуг з урахуванням ризиків які виникли під час повномасштабного нападу росії на Україну, які направлені на забезпечення максимальної стабільності функціонування інфраструктури ДП «МПІУ».
Оскільки інфраструктура підприємства перебуває під постійним тиском протиправних груп (кіберзлочинців) у сфері інформаційних технологій, для точної фіксації звернень, результатів та хід реагування щодо інцидентів пов’язаних с функціонуванням інформаційної інфраструктури Підприємства, та, у випадку наявності інцидентів, для точного інформування всіх залучених органів (керуючі, контролюючі та органи розслідування) вимога наявності системи (технології) фіксації перебігу інцидентів є обов’язковою.
Відповідно до статті 22 частини 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до вище наведеного наявність системи (технології) управління сервісними інцидентами є необхідністю для підприємства критичної інформаційної інфраструктури та не є критерієм що дискримінує учасників торгів.
Оскільки інфраструктура підприємства перебуває під постійним тиском протиправних груп (кіберзлочинців) у сфері інформаційних технологій, для точної фіксації звернень, результатів та хід реагування щодо інцидентів пов’язаних с функціонуванням інформаційної інфраструктури Підприємства, та, у випадку наявності інцидентів, для точного інформування всіх залучених органів (керуючі, контролюючі та органи розслідування) вимога наявності системи (технології) фіксації перебігу інцидентів є обов’язковою.
Відповідно до статті 22 частини 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до вище наведеного наявність системи (технології) управління сервісними інцидентами є необхідністю для підприємства критичної інформаційної інфраструктури та не є критерієм що дискримінує учасників торгів.
21.07.2023, 15:02
порушення доповнення
A question concerning purchase subject
Шановний Замовник!
І доповнення до попередньої вимоги
Якщо розглядадти інші вимоги, наприклад,
10) Довідка учасника у довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність на території України офіційних сервісних центрів, які мають повноваження на виконання сервісних та діагностичних робіт, а також можливість здійснювати гарантійне/післягарантійне обслуговування запропонованого обладнання, з зазначенням назв, адрес та телефонів таких сервісних центрів
11) Лист-підтвердження стосовно того, що запропонований учасником товар є (буде) офіційно ввезений в Україну
Ці вимоги спрямовані саме до якості товару і в них немає вимог саме до учасника, крім надання довідки в довільній формі
Якщо товар ввезений не офіційно, це порушення закону
А сервіс виконує або офіційний дистрибьютор товару, або партнер офіційного дистрибьютора, не обов'язково це буде учасник, саме ця вимога забезпечить гарантію на товар.
А ось ця вимога
12) Для належного надання консультаційної, технічної та гарантійної підтримки, та забезпечення прозорості процесу обміну повідомленнями та фіксації інцидентів, виконавець повинен мати розгорнуту Сервісну службу управління сервісними інцидентами – «Сервіс Деск». Сервісна Служба «Сервіс Деск» повинна забезпечувати реєстрацію сервісних інцидентів із зазначенням дати та часу, ID користувача представника Замовника, типу терміновості виконання сервісної заявки та інше. Також Сервісна Служба повинна забезпечувати ведення інформації про хід обробки гарантійних заявок Замовника, та мати можливість підвищення пріоритету їх виконання. Сервісна Служба повинна бути належним чином налаштована та підтримуватися кваліфікованим персоналом; 6. Для підтвердження наявності Сервісної служби «Сервіс Деск» виконавець надає у складі Пропозиції довідку про наявність Сервісної Служби та посилання на веб сторінку де розташована Сервісна Служба. Виконавець повинен забезпечити можливість тестування Сервісної Служби представником Замовника та надає у складі пропозиції детальний опис роботи системи, тестовий логін та пароль доступу до системи, з метою можливості перевірки замовником працездатності сервісної служби виконавця.
Від цієї вимоги не залежить технічні характеристики товару або наявність гарантії.
Саме у учасника повинен бути сайт і т.д. (звертаємо вашу увагу що ця вимога не до офіційного сервісного)
Тобто це пряма кваліфікаційна вимога саме до учасника, але в ст.16 немає можливості встановлювати таку вимогу.
Ще раз вимагаємо прибрати цю вимогу з документації.
У разі не внесення змін в тендерну документацію ми будемо вимушені повідомити про це порушення у відповідні органи.
І доповнення до попередньої вимоги
Якщо розглядадти інші вимоги, наприклад,
10) Довідка учасника у довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність на території України офіційних сервісних центрів, які мають повноваження на виконання сервісних та діагностичних робіт, а також можливість здійснювати гарантійне/післягарантійне обслуговування запропонованого обладнання, з зазначенням назв, адрес та телефонів таких сервісних центрів
11) Лист-підтвердження стосовно того, що запропонований учасником товар є (буде) офіційно ввезений в Україну
Ці вимоги спрямовані саме до якості товару і в них немає вимог саме до учасника, крім надання довідки в довільній формі
Якщо товар ввезений не офіційно, це порушення закону
А сервіс виконує або офіційний дистрибьютор товару, або партнер офіційного дистрибьютора, не обов'язково це буде учасник, саме ця вимога забезпечить гарантію на товар.
А ось ця вимога
12) Для належного надання консультаційної, технічної та гарантійної підтримки, та забезпечення прозорості процесу обміну повідомленнями та фіксації інцидентів, виконавець повинен мати розгорнуту Сервісну службу управління сервісними інцидентами – «Сервіс Деск». Сервісна Служба «Сервіс Деск» повинна забезпечувати реєстрацію сервісних інцидентів із зазначенням дати та часу, ID користувача представника Замовника, типу терміновості виконання сервісної заявки та інше. Також Сервісна Служба повинна забезпечувати ведення інформації про хід обробки гарантійних заявок Замовника, та мати можливість підвищення пріоритету їх виконання. Сервісна Служба повинна бути належним чином налаштована та підтримуватися кваліфікованим персоналом; 6. Для підтвердження наявності Сервісної служби «Сервіс Деск» виконавець надає у складі Пропозиції довідку про наявність Сервісної Служби та посилання на веб сторінку де розташована Сервісна Служба. Виконавець повинен забезпечити можливість тестування Сервісної Служби представником Замовника та надає у складі пропозиції детальний опис роботи системи, тестовий логін та пароль доступу до системи, з метою можливості перевірки замовником працездатності сервісної служби виконавця.
Від цієї вимоги не залежить технічні характеристики товару або наявність гарантії.
Саме у учасника повинен бути сайт і т.д. (звертаємо вашу увагу що ця вимога не до офіційного сервісного)
Тобто це пряма кваліфікаційна вимога саме до учасника, але в ст.16 немає можливості встановлювати таку вимогу.
Ще раз вимагаємо прибрати цю вимогу з документації.
У разі не внесення змін в тендерну документацію ми будемо вимушені повідомити про це порушення у відповідні органи.
Customer answer (Reply registered24.07.2023, 11:05)
Враховуючи, що ДП «МПІУ» є підприємством критичної інформаційної інфраструктури, Підприємством формуються вимоги до постачальників товарів та послуг з урахуванням ризиків які виникли під час повномасштабного нападу росії на Україну, які направлені на забезпечення максимальної стабільності функціонування інфраструктури ДП «МПІУ».
Оскільки інфраструктура підприємства перебуває під постійним тиском протиправних груп (кіберзлочинців) у сфері інформаційних технологій, для точної фіксації звернень, результатів та хід реагування щодо інцидентів пов’язаних с функціонуванням інформаційної інфраструктури Підприємства, та, у випадку наявності інцидентів, для точного інформування всіх залучених органів (керуючі, контролюючі та органи розслідування) вимога наявності системи (технології) фіксації перебігу інцидентів є обов’язковою.
Відповідно до статті 22 частини 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до вище наведеного наявність системи (технології) управління сервісними інцидентами є необхідністю для підприємства критичної інформаційної інфраструктури та не є критерієм що дискримінує учасників торгів.
Оскільки інфраструктура підприємства перебуває під постійним тиском протиправних груп (кіберзлочинців) у сфері інформаційних технологій, для точної фіксації звернень, результатів та хід реагування щодо інцидентів пов’язаних с функціонуванням інформаційної інфраструктури Підприємства, та, у випадку наявності інцидентів, для точного інформування всіх залучених органів (керуючі, контролюючі та органи розслідування) вимога наявності системи (технології) фіксації перебігу інцидентів є обов’язковою.
Відповідно до статті 22 частини 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до вище наведеного наявність системи (технології) управління сервісними інцидентами є необхідністю для підприємства критичної інформаційної інфраструктури та не є критерієм що дискримінує учасників торгів.