Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 08.09.2025 12:41. Дата останніх змін - 08.09.2025 13:02

Facility new

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-08-000475-a  
Внутрішній ID тендеру в ЦБД 0f4db2d397ec48d1af280835f7984555  
Розмір бюджетного призначення або очікувана вартість
450`000.00 грн
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (оголошує закупівлю)

Найменування організації Державна установа  
Розмір бюджетного призначення або очікувана вартість 450`000.00 грн (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит ціни пропозиції  
Вид предмету закупівлі товари  
Закупівля оголошена
08.09.25
Період подання пропозицій
до 08.09.25
Кваліфікація
з 08.09.25

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія поставка товару  
Тип оплати Аванс  
Розмір оплати (Важливо! Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 2 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Папір офісний, форматний
Класифікація за ДК 021-2015 (CPV): 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (обов'язково до заповнення): 30.09.2025
Кількість: 2 пачка

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.09.2025 12:41
Версія документу від: 08.09.2025 12:41
ID: d69a65f8e6d74453a25a7502f35c30df

?:tender document czo

?:empty template doc
00000000.0002.01pdf

?:tender item config

?:hasAuction ?:config no  
?:minBidsNumber 1  
?:hasAwardingOrder ?:config yes  
?:hasValueRestriction ?:config yes  
?:valueCurrencyEquality ?:config yes  
?:hasPrequalification ?:config no  
?:hasPreSelectionAgreement ?:config yes  
?:hasTenderComplaints ?:config no  
?:hasAwardComplaints ?:config no  
?:hasCancellationComplaints ?:config no  
?:restricted ?:config no  
?:hasValueEstimation ?:config yes  
?:hasQualificationComplaints ?:config no  
?:tenderComplainRegulation 0  
?:qualificationComplainDuration 0  
?:awardComplainDuration 0  
?:cancellationComplainDuration 0  
?:clarificationUntilDuration 0  
?:qualificationDuration 0  

Опис характеристик

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Папір офісний, форматний
Інформація для ознайомлення Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Бренд: dns
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.09.2025
Формат: a4 (210х297 мм)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.09.2025
Щільність паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 120 - 120 грам на квадратний метр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.09.2025
Білизна CIE ?:tender criteria requirement min_maxValue: 170 - 170 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.09.2025
Товщина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 135 - 135 мікрометр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.09.2025
Непрозорість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 97 - 97 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.09.2025
Кількість аркушів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 250 - 250 штука
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.09.2025
Колір: білий
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.09.2025
Recycling (з вторинной сировини) опис вимоги як точного значення: ?:no
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.09.2025
Вимоги до товару та учасника закупівлі, що проводиться в рамках проєкту Ukraine Facility
Замовники зобов’язані здійснювати закупівлі товарів, робіт і послуг, які здійснюються в рамках виконання заходів Плану України, схваленого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 р. No 244 (Офіційний вісник України, 2024 р., No 32, ст. 2035), з урахуванням положень, визначених цим розділом особливостей, незалежно від вартості таких закупівель
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення Критерій відноситься до переможця процедури
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі зареєстрований у прийнятній країні відповідно до вимог Ukraine Facility опис вимоги як точного значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.09.2025
До учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу опис вимоги як точного значення: Так
Прийнятні докази:
Документ:.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.09.2025
Усі товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, які закуповуються походять з прийнятних країн опис вимоги як точного значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.09.2025
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі зареєстрований у прийнятній країні відповідно до вимог Ukraine Facility опис вимоги як точного значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.09.2025
Субʼєкт господарювання чиї спроможності можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи надання послуг зареєстрований у прийнятній країні опис вимоги як точного значення: Так
Прийнятні докази:
Документ:.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.09.2025
До учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу опис вимоги як точного значення: Так
Прийнятні докази:
Документ:.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.09.2025
Спроможності суб’єкта господарювання можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи надання послуг за умови, що кожний субпідрядник/співвиконавець особисто або його кінцеві бенефіціарні власники, члени або учасники (акціонери) юридичної особи – субпідрядника/співвиконавця є особами, до яких не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу опис вимоги як точного значення: Так
Прийнятні докази:
Документ:.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.09.2025
Усі товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, які закуповуються походять з прийнятних країн опис вимоги як точного значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 08.09.2025

Дати та строки

Дата публікації чернетки 08.09.2025 12:41  
Початок періоду прийому пропозицій 08.09.2025 12:41  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 08.09.2025 13:02  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (оголошує закупівлю)

Найменування організації Державна установа  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 55555555  
Юридична адреса 12345, Україна, м. Київ, місто Київ, Харківське шосе, 201-203  

Фінансування закупівлі

Найменування організації Ukraine facility  
Код в ЄДРПОУ / ІПН XM-DAC:55000  
Юридична адреса 1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 08.09.2025 13:02
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
Постачальник 1
ID0f0ac7d024c5447bb276d3423eedc39b
400`000.00
грн з ПДВ
2
ТОВ "Постачальник 2"
IDd37b7c9e399a496f86146c8d773a9b49
420`000.00
грн з ПДВ

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
400`000.00
грн з ПДВ
Ціна за одиницю

DNS COLOR PRINT

200`000.00 грн без ПДВ
На розгляді
08.09.2025 13:02
2
420`000.00
грн з ПДВ
Ціна за одиницю

DNS COLOR PRINT

210`000.00 грн без ПДВ
У черзі