Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 24.06.2025 15:36. Дата останього редагування моніторингу 24.06.2025 16:09

Дані автоматичних індикаторів ризиків

ID моніторингу UA-M-2025-06-24-000010  
ID 9f41ec995f1540039a50d83be238022e  

Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
24.06.25
Рішення зупинено

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи – порушень не установлено.  
Тип порушення встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо розміщення в електронній системі закупівель договору (договір підряду) № 463 від 10.12.2024 а також додатки до нього у машинозчитувальному форматі та не допускати виявлені порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 24.06.2025 15:36  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 27 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Бучанської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно підпункту 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів), договір (договір підряду) від 10.12.2024 № 463 на суму 14 320 190,53 грн. з ПДВ, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення та документи Замовника, надані на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Згідно з пунктом 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей. Пунктом 13 Особливостей встановлено, що за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Згідно до абзацу другого пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі укладення договорів про закупівлю, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону, без використання електронної системи закупівель у випадках, встановлених Особливостями, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію, визначену пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 цього Закону, в порядку та на умовах, що ними визначені. Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. В свою чергу, Замовник 10.12.2024 уклав з ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНЯ «ВІДБУДОВА»» договір (договір підряду) № 463 (далі – Договір), який оприлюднив в електронній системі закупівель та всі додатки до нього 16.12.2024 (на 4-й робочий день з дня укладання), чим порушив вимоги визначені пунктом 10 частини першої статті 10 Закону. Разом з тим, вимогами пункту 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835) визначено, що машинозчитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), змін до договору про закупівлю (відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону. Однак, укладений Договір та додатки до нього (договірна ціна, календарний графік виконання робіт, план фінансування виконаних робіт, дефектний акт) Замовник оприлюднив в електронній системі у форматі PDF. У межах проведення моніторингу закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Держаудитслужба 13.01.2025 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання пояснень стосовно підстав оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього (договірна ціна, календарний графік виконання робіт, план фінансування виконання робіт, дефектний акт) у форматі PDF з огляду на вимоги пункту 9 Положення № 835 та вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. На зазначений запит Держаудитслужби Замовник 15.01.2025 надав пояснення, зокрема «Договір про закупівлю № 463 від 10.12.2024 «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Склозаводська, 9 у м. Буча, Бучанського району, Київської області - заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді (коригування)» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-16-009740-a) опубліковано у форматі PDF відповідно до п.15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0610-20#Text. В машинозчитувальному форматі (відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі») розміщено відомість ресурсів (файл 268ПВР Склозаводська 9(2)xls), яка містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси.». Водночас, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник оприлюднив Договір укладений з переможцем торгів ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНЯ «ВІДБУДОВА»» не в повному обсязі, зокрема відсутні розділи 7 «Забезпечення робіт матеріалами, устаткуванням та послугами», 8 «Залучення до виконання робіт робочої сили», 9 «Організація виконання робіт» та пунктів 10.1 – 10.4 розділу 10 «Порядок здійснення замовником контролю за якістю робіт і матеріальних ресурсів» (сторінка 4), які передбачені основним договором № 465 від 14.12.2023. Замовник 15.01.2025 на запит Держаудитслужби, стосовно оприлюднення в електронній системі закупівель Договору не в повному обсязі, оприлюднив Договір в повному обсязі та надав пояснення: «Договір про закупівлю № 463 від 10.12.2024р. «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Склозаводська, 9 у м. Буча, Бучанського району, Київської області - заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді (коригування)» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-16-009740-a) опубліковано не в повному обсязі (відсутня 4 сторінка Договору), через збій роботи скануючого пристрою, який, ймовірно, відбувся при скануванні Договору. Наразі Договір про закупівлю № 463 від 10.12.2024 опубліковано повторно в повному обсязі.» Отже, Замовник за результатами закупівлі на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону оприлюднив Договір не у машинозчитувальному форматі, а також не в повному обсязі з дня його укладання.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 27.01.2025 17:28  
Документи    

Інформація щодо оскарження у суді

Опис Висновок оскаржено в суді 2025-06-24 15:36:16.290994  
?:monitoring appeal legislation Закон України "Про публічні закупівлі" ?:monitoring legislation article: 8.10 ?:monitoring legislation version: 2020-04-19  
Дата публікації 24.06.2025 15:36  
Дата створення 24.06.2025 15:36  
?:monitoring appeal proceeding dateProceedings Інформація відсутня  
?:monitoring appeal proceeding proceedingNumber Інформація відсутня  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 08.01.2025 № 6 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 21 UA-2024-12-16-009740-a 16.12.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 08.01.2025 00:00  
Дата публікації 24.06.2025 15:36  
Дата створення 08.01.2025 17:51  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40165856  
Адреса організації Ukraine, Київ  
Роль Співробітник ДАСУ  
Контактна особа ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 425-51-73
pashkova.monitoryng@gmail.com 

Учасники моніторингу

Назва організації ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40165856  
Адреса організації Ukraine, Київ  
Роль Співробітник ДАСУ  
Контактна особа ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 425-51-73
t.s.hereha@dasu.gov.ua 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО СКАСУВАННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис Рішення по моніторингу зупинено через оскарження в суді  
Дата оприлюдення рішення 24.06.2025 16:09  
Дата створення 24.06.2025 16:09  

Дати та терміни

Період моніторингу 24.06.2025 15:36 - 24.06.2025 15:37  
Дата публікації висновку про результати 24.06.2025 15:36 - 24.06.2025 15:37